Favorit i Repris: Bajstydning (känsliga läsare varnas)

Skrivet den 15:e Juni 2009 från Be Board By badkidney

Ja, som rubriken här ovanför varnar om, så kommer detta inlägg innehålla en del som känsliga personer kanske inte vill läsa om..
För ämnet är helt enkelt bajs.

So here we go....


Hela dagen idag
har saker och ting varit sammanlänkade till bajs för min del.. Jag tro det har att göra med min dröm jag hade i natt. Jag drömde helt enkelt om bajs, vilken normal människa drömmer lixom att man är vän med en bajshög som ger en råd och guidar en i livet..
Bajshögen var min li
vscoach.
Bara det får mig att undra vad vissa drömmar betyder och varför man drömmer dom.

Måste fan söka på bajs inom drömtolkning och se vad som kommer upp bara för sakens skull.

Vänta lite så ska jag kolla upp det på en gång och kopiera in det som jag får upp, här....



Hmm, jag hittade ingen tolkning på just bajs =/
Så jag får väl helt enkelt göra mig en egen analys utifrån vad jag tror det kan tänkas betyda...

"Att drömma om avföring kan betyda olika saker beroende på vilken situation med avföringen man har i drömmen. Men rent gennerellt så handlar det om att man kanske vill göra sig av med något man inte trivs med, eller att man kanske känner sig förföljd av "gammal skit".
Avföring kan också betyda att någonting nytt och bra är på väg in i ens liv.
För jag menar, skit är ju ändå ett bra gödningsmedel.
Så ett frö i gödsel (dvs skit) och du får den bästa växten du skådat på länge."
Just i mitt fall så tror jag mer att det handlar om det sista, att någonting nytt och bra är på väg, för i drömmen kände jag mig ju inte hotat eller så av bajshögen.
Han var ju min vän och gav mig råd...

Eller så kanske det helt enkelt handlar om att jag inte ska lyssna på skitsnack!!

Haha, ja där har jag nog lösningen *asg* =D

På grund av denna dröm så har jag tänkt på bajs hela dagen som sagt, nästan kännt mig förföljd.

Spännigen är olidlig om vad jag ska drömma inatt, ska nog gå och ta reda på det nu för allt det här skitsnacket har fått mig att bli ganska trött..

So Sweet Dreams everyone! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0