Criss Angel och Kantarellplock

Inleder väl även detta inlägg med att berätta om min konstiga dröm som jag drömde inatt, smått förvirrad och som jag egentligen inte ville vakna ifrån just då för den var rätt trevlig.
Jag drömde att Criss Angel skulle gifta sig med min syster och att jag blev kompis med honom och vi var typ ute på en massa äventyr och letade efter piratskatter m.m.
Det jobbiga när man drömmer om någon speciell person som en kändis, är att (iaf för mig) att man inte kan sluta tänka på den personen när man väl har vaknat, typ som att den finns kvar i ens tankar.
D.R.Y.G.T!
Fast nu är ju Criss Angel  iof inte helt fel att ha i tankarna, hehe ;) men ändå, ja ni fattar säkert.
Idag var vi ute och letade kantareller igen, och herre min gud vad vi hittade mycket.
Vi fick typ 2 kassar fulla och då var vi inte ens ute länge.
Lumsheden har sina små gömställen när det kommer till svamp och tur att pappa har hittat på dom =)
Vi såg en älg på nära håll också till på köpet, en halvstor kalv, det var coolt!
Nu har vi precis käkat taco och jag har "matkoma", så jag vet inte om jag ska ta mig ork till någonting eller om jag bara ska lägga mig i soffan och vila middag.
Vi får se.
The Angel


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0