Okej, Är Detta Normalt?

Haha, kan man bli "kär" i en röst?
Jag tror iaf att jag har gått och blitt "kär i Vuxna Simbas röst i Lejonkungen, både den engelska och den Svenska, men mest i den svenska.
Det sjuka är ju att dom får de Svenska rösterna att låta så likt  de Engelska..
Haha, det här med att vara "kär" i Disney kararktärer får mig outsökt att tänka på min vän
Elin Jernberg som, när hon var yngre skröt om att hon var kär i Disneys karaktär Robin Hood, ja ni vet han den där räven...
Haha, jag minns det som igår, så sött så ^^


Simbas Svenska röst



Och såhär ser han tydligen ut, fy jag blev lite besviken.
Frank Ådalh


------------------------------------------------------------------------------------------------------

Simbas engelska röst



Matthew Broderick som gör den engelska rösten tydligen


--------------------------------------------------------------------------------------------



Och vi får ju inte glömma en bild på Elins barndomskärlek ;)




Kommentarer
' Saveu ♥ - Musiken, Fobin, Livett

dalmål är rätt härligt faktiskt..tyckte det va skitfult förut men nu är det rätt charmigt ;)



P&l var roligt.. men skönt å va hemma :) kram

2011-07-02 @ 00:02:43
URL: http://saveu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0