Bland kossor och Får

Hej!

Jag har inte haft ork att blogga på några dagar, sorry för det.
I Måndags hade jag en av mina bättre dagar på mycket länge, jag mådde så bra och kände mig glad och "klar" i skallen.
Pappa kom till Falun och på kvällen så åkte jag, han, mamma, syrran och hundarna till ett ställe som heter Källslätten, lite utan för Falun.
Det är ett jättefint place mitt i skogen, där det går lösa kor och får, så otroligt mysigt och vackert.
Så jag och syrran gosade en massa med fåren som är så otroligt goa och matade dom med bröd som vi hade köpt till dom =)
Vi var kvar där ända till 21.30 på kvällen, det var så fint väder och varmt så det var väl bäst att passa på.
Resten av veckan har gått nedåt, mest bara vart trött och orkeslös, inte gjort nästan någonting.

Nu ska jag iaf strax åka till Willys och köpa taco grejer och sen hem och ha myskväll med N.



Bilder från Källslätten






Kommentarer
' Saveu ♥ - Musiken, Fobin, Livet

tack så jättemkt för bra tipsa :')

2011-07-10 @ 11:50:45
URL: http://saveu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0