Kaos....

Jag orkar inte säga så mycket för tillfället...
Men det händer en hel del nu....
Känslomässiga saker som suger musten ur mig.
Tankarna snurrar värre än någonsin.
Men jag tänker inte gå in på några detaljer om varför...
Mår iaf riktigt dåligt...
Min hjärna är överbelastad och det känns som den ska explodera!!!!
Men nu är ju detta faktist verklighet och hjärnor gör ju inte sånt av dåligt mående, utan dom reagerar med förrvirring, overklighetskänslor, mineststörningar och ångest när det blir för mycket för dom.
Så någonstans mitt ibland allt det befinner jag mig nu.
Och som om inte det var nog så har problemen med "hjärt-värken" och den otroliga orkeslösheten/tröttheten + det andra återkommit igen och blitt värre...
Jag sover och sover men är ändå trött och ibland kan jag inte ens sova iaf pga ångesten och paniken som river min kropp itur.
Jag VILL vara här och nu och jag SKA få må bättre med mig själv tids nog.

Detta är lite som att stirra sin största fiende i ansiktet!
Jag upplever alla mina, eller iaf många av mina rädslor i det här.
Och jag är livrädd, men jag gör det ändå! 

Jag orkar inte skriva nått mer om detta nu och riskera att  bli "för privat" i mitt snack, så det får räcka för tillfället.

Behövde bara plocka ur mig lite och få skriva av mig....




Kommentarer
chanette

i know the drill. jag har börjat på sån KBT shit.. allt hon beröttar för mig vet jag. jag vet vad jag ska/bör göra för att bli bättre.. MEN mitt problem e att komma över den bubblan.. men det jag ej klarar. jävla skit.

mitt hjärta har börjat göra ont oxå och går ut i vänstra armen.. så man kan förstå de som trot de fått hjärta attack fast de bara haft panikångest

2011-01-24 @ 09:56:47
URL: http://darkbarbie.blogg.s
chanette

du bör kolla in detta..



http://www.panic-away.com/index.html

2011-01-24 @ 10:34:14
URL: http://darkbarbie.blogg.s


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0