Kisse update

Eftersom jag inte har bloggat här på ett längre tag så har det givetvis hänt en hel del på kattunge fronten...
Dom små liven (läs lifen) växer ju så fort man blinkar...
Det går fort.
Pixiie och Nemo har helt enkelt skapat den perfekta kombinationen av 2 små liv (läs lif) måste jag få säga .
Helt underbara är dom och så oemotståndligt vackra!!!!
Det har nästan inte vart några problem alls med dom hitills, dom lärde sig gå på lådan på en gång och går nu tom på Pixiies stora, så vi har tagit bort kattunge lådan för längesen.
Dom har börjat äta fast föda sen ca 2 veckor tillbaka och även det verkar gå bra...
Fy vad jobbigt det kommer bli när Nemo junior ska flytta ifån oss på Alla hjärtans dag (14 Februari) då han är flyttklar.
Vi har ju blivit som en liten familj.
Men han kommer att bo här i närheten i Hälsinggården, hos en bekant som har tingat honom och det känns bra.

Här får ni lite bildbevis på vad dom har vuxit.

(som vanligt är de små bilderna klickbara)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0