-BadKidney Biktar Sig-

Sömnlös såhär på morgonkvisten så tänkte jag köra ett sånt där lame tidsfördriv.
Here goes.
Några Saker som ni kanske inte visste om mig

- Jag har tre födelsemärken i rad från ena bröstet och neråt, bildar typ orions bälte ;)
Ett ganska bra kännetecken av mig.

- En av mina stora drömmar är att få börja med tournerspel (ni vet såna där riddarspel där man bl.a slåss med långa pinnar på häst man mot man)

- Jag är sjuukt dragen till Gotland (antar att det bl.a har att göra med hela medeltidsandan som ligger över ön då jag juh är intresserad av det) Första gången jag klev i land där så kände jag på nått vis som "att jag var hemma"

- Jag är har ett projekt på gång, att bygga min egen riddarrustning, då detta är någonting som jag har velat ha lääänge.

- Jag har en knasig läggning att ibland hålla för öronen när jag går på toaletten, så att säga (haha ja, jag är inte normal som ni vet and i know u like it ;D)

- Jag slår mig nästan alltid när jag är glad av någon anledning.

- Jag älskar att sjunga (fast helst bara när ingen hör) och känner en enorm befrielse/lycka av det

- Mitt absoluta dröm yrke är Arkeolog.

- Jag har en stor dragning till fjärilar och detta är även mitt totemdjur.

-Jag har gröna fingrar och är bra med växter (men så hade jag en farfar som var trädgårdsmästare också, så det ligger väl i generna)


Fortsättning följer....





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0