2011-02-13

Hej vänner!

Kände att det var dags att återvända hit.
Några av "sakerna" på det privata planet har ordnat upp sig, andra kvarstår. Måendet bl.a..

Men jag tänker inte prata om allt det där nu, utan jag tänkte återvända hit med lite uppdatering om några bra saker som hänt sen sist.



Tänkte börja med min nya hårfärg.
Jopp, för jag har gått över till rosa och provar på det ett tag =)
Fast enligt min åsikt så är det rosa-lila-rött, det skiftar i dem färgerna kan man säga beroende på vilket ljus man vistas i.
Känns lite ovant, men en färgklick är ju alltid kul.



* Kattungarna har växt en massa och är denna vecka flyttklara (12 veckor), eller ja nu är det juh bara Kiwii som ska iväg för Tassimo ska få stanna kvar här hos oss.
Så på Lördag blir vi 4 tassar minder här i hushållet, känns lite sorgligt och kommer bli sjuk tomt, men han kommer till ett kärleksfullt hem hos en bekant och det är bra.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det blev en kort uppdatering, men lite är bättre än ingenting i guess ;)
Nu ska jag och N kolla på den senaste Resident Evil filmen, Afterlife. Som vi har hyrt.
Imorrn är det Alla hjärtans dag också.
Har ni tänkt att fira det eller tycker ni att det bara är nonsens?!
Sj så tycker jag och har alltid tyckt att det är lite mysigt på något vis =)
Blir nog till att äta lite gott och lite kärleksmys för min del.
Aja, tills dess:
Massa pussar på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0