Friday Im In Love

Alla hjärtans dag var fin.
Den spenderades i lugn och ro tillsammans med N.
Vi lagade en jättegod lassagne tillsammans på kvällningen och jag tände levande ljus och Nag champa rökelser i hela lägenheten, så att det blev en mysig och romantisk stämning.
Vi tittade på lite film och bara var. <3 <3 <3





I dag är det Fredag igen och dagen har spenderas med att fota lite ego kort på mig och mitt fina rosa hår, promenad till Willys med mamma och Viggo, efter det så stannade jag hos henne en stund och sedan gick jag hem till mitt och hjälpte N med våran stora tvätt, sen har jag bara tagit det lugnt.
Sitter just nu och tittar på På Spåret och sen ska jag nog kolla på Fight club som blir på kanal 5
kl 22.00.
Imorgon så flyttar Lilla Kiwi till sitt nya hem (han blev kvar lite längre än planerat men det vara bara bra att vi fick lite extra tid för det kommer bli såå tomt efter honom)
Sedan efter att han har åkt i väg så ska jag spendera kvällen hos mamma och vi ska kolla på melodifestivalen tillsammans.
Så ska vi laga Quesadillas med spenat och getost (fetaost) och ha det lite mysigt sådär =)
Var längesen jag hade en kväll tillsammans med henne så kände att det var dags att
"tanka lite mamma" nu.
Det är så bra för hon är både som en mamma och en väldigt nära vän i samma kropp =)

Nu ska jag poppa lite popcorn.
See ya Folks!


(Bild från sommaren 2010)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0