Till en syster <3

Jag hann inte träffa dig och på så vis inte heller lära känna dig.
Du flög iväg härifrån för tidigt.
Men jag tror, nej jag vet att du var en person som berörde andra människor på många olika vis...
Idag är det 6 år sen du försvann.
Jag "tänder" ett ljus här för dig.
N saknar dig och jag med honom, för jag känner hans kärlek till dig <3



---------------------------------------------------
Jag ska välja en vacker dag när jag går
Inga moln ska få följa min väg, när jag går hem på himlen
Jag ska välja en vacker dag när jag går
Över bergen ska jag titta ner och jag ska älska allt som jag ser
Långsamt, varsamt ska jag titta mot havet och aldrig vika för det stora allvaret
Jag ska lämna alltid den som jag var
Jag ska springa bort från mig själv vända om först vid himlen
Jag ska välja en vacker dag när jag går
Jag ska vinka tillbaka igen och sen gå rakt in i solen
Långsamt, varsamt ska jag titta mot havet och aldrig vika för det stora allvaret
Och den sista resan, kommer ta mig dit
Det stora allvaret, det stora allvaret
---------------------------------------------------------


Jag ska välja en vacker dag när jag går, inga moln ska få följa min väg när jag går hem på himlen
Jag ska välja en vacker dag när jag går, över bergen ska jag titta ner och jag ska älska allt som jag ser
Långsamt, varsamt ska jag titta mot havet och aldrig vika för det stora allvaret
Jag ska lämna alltid den som jag var, jag ska springa bort från mig själv vända om först vid himlen
Jag ska välja en vacker dag när jag går, jag ska vinka tillbaka igen och sen gå rakt in i solen
Långsamt, varsamt ska jag titta mot havet och aldrig vika för det stora allvaret
Och den sista resan, kommer ta mig dit
Det stora allvaret, det stora allvaret
Och den sista resan, kommer ta mig dit
Det stora allvaret, det stora allvaret


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0