Sunday, bloody Sunday!

Undrar varför jag tycker att Söndagar är så otroooligt deprimerande och trååkiga!?
Har typ alltid vart så, fast det är väl kanske vad man gör det till ;) Eller hur?
Jaja, hur som haver så är jag tebax i stan hos N och idag ska vi försöka få tag på en tvätttid då tvättberget här bara växer.
Sen blir det väl en sväng till Homebuy (Hemköp) eventuellt och köpa lite blomjord, då vi måste plantera om N:s stackars växter som tydligen kan överleva allt! Eller ja, det mesta iaf men nu får det räcka.
Hösten knackar på utanför fönstret även här och löven blir gulare för varje dag =(
Men men den och vintern kommer komma hur mycket jag än vill att det inte ska det, så det är väl bara att acceptera.

Hoppas att ni får en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0