Klagosång

Fi fan vad jag mår kasst idag, både psykist och fysiskt.
Anar att jag är på väg och bli sjuk eller någonting =/
Skulle bara vilja ligga under en filt hela dagen, sova eller bara slö kolla på tv.
Men måste ta mig hem från N till Hälsinggården hem till mina katter, sen får vi se om jag bara går och lägger mig fast jag har tvätt tid idag också kom jag på.
Det regnar och är grått ute, höstkänslorna tränger sig på, Bläää!
Nä, bäst jag slutar detta inlägg nu innan det blir för mycket av min klago sång.
Hoppas att ni har en bättre dag än mig.


Kommentarer
Jack-of-All-Trades

Det här lät inte alls bra. Vi hoppas på att du inte blir sjuk och att du inte kommer må sämre trots att det blir höst.

Höst ja. En mysig årstid om du frågar mig. Mörkt och dystert ute, med massa regn och mörker. Som det ska vara i min värld.

Men jag kan ju svänga förbi och lysa upp din tillvaro någon gång. Om jag bara kan klura ut hur man är positiv... hm.. // J. Trades

2011-08-10 @ 16:08:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0