Helloj!

Heeej!
Har ni överlevt påsken med fjädrar, godis och massa mat?
För min del blev det en lugn sådan, firade inte det något speciellt, fick ett påskägg av pappa och käkade smörgåstårta hos mamma that´s it och det räckte bra.
Jag och Nicki har vart ute väldigt mycket för att vara oss också ;)
Men det är ju rena sommaren ute juh och det är inte ens Maj än, so it makes me soo happy.
Det som gör mig mindre glad är att jag har fått tillbaka min "knäpp-värk" som verkar vilja ge mig a hell of a fajt igen och det tar så mycket kraft ur mig...
När man dessutom inte vet vad det är eller beror på också.
Har iof fuskat med laktos och gluten väldigt mycket på sistonde och ätit mycket rött kött så funderar på om det kan ha något med det att göra, väntar iaf fortfarande tålmodigt på att få ihop tillräckligt med pengar för att göra ett sånt där special privat prov för sköld körteln, eftersom sjukvården ha verkat ge upp hoppet på det här och inte gör något mer.
Nog om detta...
Nu är kl 00:12 och det är 15 + !
Känns väl ganska okej ;D

Kraamar!!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0