Have u Not Missed Me?!

Hejsan!

Nu har jag vart borta härifrån längre än länge och ingen verkar ha saknat mig, vilket kanske är bra antar jag, men nått litet "hållå, vart håller du hus?" hade ju heller inte skadat.
Jag har börjat skriva av mig en del "för hand" i stället, i en liten dagbok så jag har inte känt behovet av att skriva här lika mycket på sistone.
Dessutom så har jag inget internet nu, då min dator har kapitulerat helt och är död, så jag får helt enkelt se till att blogga när jag är hos Nicke och kan låna hans nät, vilket iofs är rätt ofta.
Men samtidigt så känns det inte lika kul att skriva om det inte är så många eller någon som läser.
Det vet jag ju iof inte, men det är ju typ aldrig någon som lägger kommentarer och det är rätt långtråkigt.
För saken är den att jag har egentligen hur mycket som helst att skriva om, men det känns lite som "onödig tid" att lägga ner på om det ändå inte är någon som kommer att läsa det...
Så, ni som nu (och om) läser detta kan inte ni skriva en liten kommentar och typ berätta vem ni är och sen också om ni har någon ide eller tips på ifall ni tycker att jag ska skriva om något speciellt eller så.
Det skulle också vara trevligt att höra om ni kanske tycker att jag ska göra några förändringar på bloggen, så att den blir bättre eller så?
För jag har ju egentligen bara satt ihop den lite hur som helst.
//MIA


Kommentarer
Jack-of-All-Trades

Jovisst har jag saknat dig. Hur kan du tro något annat?

And FYI: jag läser här men vet inte alltid vad jag ska säga som kommentar. Men jag läser ^^

För min del behöver du inte ändra, funkar fint som det är =) all the best from one of the worst // Steve

2011-04-13 @ 01:26:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0