Happy B To Me!

Hipp Hipp Hurra!
Yes, då har man blitt ett år äldre då...
Fy vad tiden går, nyss var man juh ett lite barn.
Onsdagen den 13:e, firades iaf med mamma och syster, Cattis hade bakat en jättegod tårta som vi smaskade på och jag fick massa fina presenter.
Bl.a Buzz spelet till mitt Playstation =D
På Lördagen kom pappa också och jag fick present av honom, han har ju komit hem från Malaysia så jag fick lite grejer därifrån och sen även pengar.
Samma dag fast på kvällen ordnade jag en födelsedagsfest för lite vänner som blev väldigt trevlig, så denna födelsedag var nog en av de bästa på länge.
Vi drog senare ut på krogen, men det var inte lika roligt så jag hade gott och väl kunnat vara kvar hemma och fortsätt festen ist.





Kommentarer
Jack O. Trades

Aha! Jag kom ihåg rätt dag^^

Men ändå: grattis i efterskott också!

A year older, a little wiser and still cute as a button =)

Good for you!

Kram//S

2011-04-21 @ 10:35:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0