Catlove

Good Evening!

I Kväll/natt har vi besök här hemma av en fin kattherre som jag har fått låna av några bekanta.
Pixiie höglöper nämligen och nu är det på hög tid att jag provar henne för parning.
Båda katterna är ju långhåriga så det skulle säkerligen kunna bli jättefina pälsungar om parningen lyckas <3.
Dom har fått till det en gång, men jag vet som sagt inte om det lyckades för Pixiie (min hona) stod inte riktigt upp och vek inte svansen åt sidan så bra, men förhoppningsvis så hinner dom på varandra fler gånger under natten.
Jag hoppas, hoppas och håller mina tummar för jag vill så gärna ha kattungar.
Ska lägga upp lite bilder här på ''paret" senare när jag laddat över bilderna från kameran till datorn.
Så håll tummarna för mig ni med är ni snälla, så kanske jag har små pälsisar här hemma om ca 2 månader =)



(OBS! Bilderna är lånade)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0