Not Again!!!

(Äcklig bild förekommer inlägget )

Here we go again!
Jag har fått inflammation i min tå igen
(var väl ca ett år sen jag skrev om det sist i bloggen, då jag fick åka in till akuten och grejer för att det typ nästan blivit blodförgifning, men jag fick antibiotika och blev sedan bra)
efter att inte ha kunnat hålla fingrarna i styr och dragit bort en skinbit (typ nagelband) från stortån så att nageln växer in i såret nu...
Fifan vad ont det gör!!!
Är svullet och infekterat.
Tror det är lika bra att beställa en tid på vårdcentralen nu på en gång så att det inte går lika långt som förut då jag fick feber och grejer pga infektionen.
Förhoppningsvis så läker det ihop av sig själ, vilket det brukar kunna göra.
Men jag kan ju säga att det ser inte fint ut och att jag har haft det i 4 dagar nu utan förbättring så det bådar väl inte gott i guess.
Blir behandling med plåster och asolsprit nu så länge iaf, sen får vi se om tån måste kapas eller inte, hehe ;)
Min stortå förra gången jag gjorde samma sak





Kommentarer
Anonym

men du får väl skylla dej själv om du pillar hela tiden?



nåväl hoppas den läker snart iaf :)

2010-09-09 @ 22:08:04
mia (badkidney)

Till Anonym: Jovisst, självklart så får jag det, men det är liksom lite som en dålig ovana ungefär som folk som har problem med att sluta bita på naglarna..

2010-09-10 @ 00:58:25
story

Smärta gör dig starkare! Aj!

www.santmanintepratarom.blogg.se

2010-09-13 @ 23:26:42
URL: http://såntmanintepratarom


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0