När Verkligheten Blir En Mardröm

Det har startat igen....
Denna jävla värk i kroppen och konstiga symptom som jag har haft problem med förut...
Sist jag hade det det var som sagt då jag fick mitt nervsammanbrott (ca 2 år sen) och blev totalt nedbruten.
Trodde att jag skulle dö och så.
Och dom (läkarna) kan inte hitta någon direkt orsak till det hela, har gjort en hel rad olika prover och undersökningar under de senaste åren utan resultat, mer än att min ångest har någonting med det att göra.
Den förstärks nått enormt av skiten!
Im back on track again kan man ju lugnt säga, men jag vill inte, jag måste härda ut!
Även fast värken får mig att bli galen, får mig att gå sönder, får mig att känna mig helt fuked up på alla sätt och vis!
Jag undrar bara var det är för fel på mig??
Varför varför varför???
Detta var en av mina mardrömmar som jag verkligen fasade för att den skulle komma tillbaka och nu har den det!
Jag blir så ledsen, jag gråter och känner mig så liten och hjälplös igen...
Gråter för att jag känner mig till besvär, får dåligt samvete för att jag mår dålig!
Jag får dåligt samvete för att jag gråter, känner skuld över det (det är därför jag har så svårt att gråta annars) men det måste ut!
Jag måste tillåta mig det nu, även om det inte gör värken bättre så  känns det iaf befriande.
Vet inte vad jag ska göra!? Finns det nått att göra?
Jag vet bara just nu att den närmaste tiden kommer bli äckligt jobbig både fysiskt och psykist om det har tänkt att sitta i lika länge som sist och som det brukar göra...
Jag ber till gud och änglarna att det ska gå över snart, så fort som möjligt, att det bara är tillfälligt.
Ska försöka med det jag kan, för jag vill inte "försvinna" som sist!!!!
Jag är rädd för att somna, rädd för att vakna, rädd för att försvinna!!!
Jag vill bara leva ett bra liv
Give me back my one me!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0