Gó Kväll!

Hejsan!
Idag så har jag vart flitig (det var jag iof igår också) och städat o fixat lite smått här hemma hos Nicke.
Damsög vardagsrummet och plockade bort lite grejer .
Mycker grejer här vill jag lova och jag har ju ett sånt städbehov och att jag vill ha ordning och reda ikring mig, så jag kan inte låta bli och städa o och plocka, men då är jag ju iaf lite sysselsatt med något, ist för att tex bara ligga och inte göra någonting.
Fast grejen med mig  är att jag lätt gör för mycket eftersom jag ju stressar upp mig i mig själv (jättedrygt) och då vill jag göra massa saker samtidigt och då kan det bli lite rörigt i mitt huvud och med det jag håller på med också, men i slutändan blir det oftast bra iaf =)
Imorgon har jag planerat att möta upp mamma på stan på eftermiddagen om det går enligt planerna.
Hon skulle kolla efter ett par nya byxor och ville ha smakråd.
Sj så tänkte jag försöka ta mig till en affär här i stan som säljer party saker och kostymer m.m.
Ska nämligen kolla om jag hittar något att köpa och klä ut mig till för på Lördag ska jag på
syrrans årliga Halloween party =)
Har ni några planer för halloween helgen?
Undra vad jag ska klä ut mig till, några tips?
Ska iaf antagligen låna ett par vita linser av syrran (om jag kan ha dom) så jag funderar typ på
zombienurse eller Djävul med mitt röda hår =)
Får se vad det blir...
Nu ska jag iaf käka pepparkakor, glutenfria så klart och se om jag får några julkänslor =)

Ha en bra kväll!

(p.s detta inlägg blev ganska tätt ihopskrivet för jag kunde inte göra mellanrum på de ställena jag ville av nån anledning *irriterande*)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0