Crossroad

Hej allesamman!

Tänkte passa på att uppdatera lite, när orken finns.
Mitt tillstånd är ganska oförändrat, värken och skiten är fortfarande kvar och jag är fortfarande orolig och förtvivlad över vad felet kan vara, dock så känner jag mig en smula bättre till och ifrån iaf och jag hoppas att det fortsätter så.
Men nu byter vi samtalsämne.
Hoppas att ni allesammans har en bra helg, mina dagar är ju som sagt lite upp och nedvända men igår så hade jag och Nicke iaf lite Supernatural marathon på kvällen, det var spännande och mysigt, blir väl kanske att fortsätta med det idag.
Fast först ska vi försöka ta oss iväg till affären och handla hem nått ätbart, ska även försöka ta oss ut på en promenad då det lätt glöms bort när man mår dåligt.
En vända runt Tisken skulle nog vara skönt.
Det är lätt att "stänga in sig" i med sitt dåliga mående.
Så vi får väl se.
Fullmåne är det ute också, men ingen snö ännu.
Det är lite konstigt eller lite komiskt rättare sagt, att dom i Stockholm, småland o typ södra Sverige har fått snö så att det är vitt på backen, men här i norr, eller ja iaf i Falun så är det barmark ännu.
Det snöade ju dock förra veckan som jag skrev i föregående inlägg, men det var inget som låg kvar.
Jag är då iaf glad så länge snön håller sig borta, brrr för vintern!!!

Nu ska jag läsa lite bloggar och dricka upp mitt thé, ha en bra Lördag allesammans!

// Kärlek på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0