Fredag: 2010-10-16

Hej!
Är hemma i Falun nu,Pappa skjutsade hem mig idag. Ville vara kvar längre i "tryggheten" men jag måste försöka vara hemma också även fast allt känns helt upp och ner.
Fast jag "bor" iof hos mamma ett par dagar nu, då Nicke har åkt till Linköping för att hälsa på sin pappa och jag klarar typ inte av vara själv när jag mår så här..
Eller jag ska sova och så här iaf, ska försöka vara lite hemma i min lägenhet också, fast det är svårt att vara med sig själv men måste ju försöka iaf.
Sitter just nu med  skitvärken i kroppen. Ovanligt va!? *Not*
Tagit 2 värktabletter fast jag redan vet att det inte kommer hjälpa då jag gjort samma sak nästan varje dag sen det började.
Men jag chansar och hoppas att det kommer hända något...
Undra hur länge det ska vara så här? Hur länge ska jag vara i detta tillstånd, stå ut med detta? Och vad är det som orsaker det här? Vart kommer värken, alla symptom iifrån???
Tänk om det aldrig går över?!
Alla dessa frågor som maler i mitt huvud!!!
Behöver ro i kropp och själ, låt mig få bli bra!!!
Fan att jag ska grubbla så mycket, hjälper ju ingenting egentligen och det tär på mig något fruktansvärt.
Men tankarna och oron finns där hela tiden iaf...
På måndag ska jag nog iaf försöka ta tag i och kontakta min läkare för att höra hur man ska gå vidare med det här, men det känns som att jag inte blir tagen på allvar av nästan någon och det gör mig ännu mera frustrerad...
Gah, jag behöver någon som kan trolla, utföra ett mirakel!
Nu går jag iaf och borstar tänderna, tar en atarax och hoppas på nån sömn i natt.
P.s Sorry att jag skriver så mycket om värken och mitt dåliga mående, men det är så skönt att skriva av sig det lite och inte "gå och bära" på allt. Ni får välja om ni vill läsa det eller inte.
D.s


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0