Seeegiz

Idag är det en seg Mia som checkar in.
Sovit till 14.00, gick upp och käkade 2 smörgåsar och drack mitt dagliga lakrits te, "fixade till mig lite smått (ni vet borsta tänderna och sånt där dagligt) och sen har jag i stort sett suttit på rumpan, eller just ja jag tvättade Pixiie också och tog mig ett välbehövligt varmt skumbad med olja i och levande ljus upplyst i badrummet =)
Hade en riktigt weird dröm inatt också för övrigt, drömde nämligen om  Nemo och Jokiboi ni vet dom från programmet  "Kungarna av Tylösand" .
Haha!
Ska inte gå in på någre detaljer men men, det var helt knaasigt och lite sorgligt som en slags film el något och mina drömmar är ju alltid så detaljrika och att jag minns dom väldigt bra, så ibland känns det nästan som verklighet just precis när jag har vaknat.
Så jag var lite förvirrad där ett tag...
Jag är grymt sugen på att baka något smaskigt just nu, men tyvärr så är jag pank och har inga ingredienser till att få ihop något, så den tanken skiter sig =S
Nu ska jag nog iaf fixa ihop några varma smörgåsar till middag, sen ska jag och Nicke fortsätta vårat Supernatural race.
Jag har förövrigt fått en ny idol, karraktären och ängeln Castiel i serien..
Haha han är så sööt och rolig när han håller på och lära sig "mänskliga saker" som att ringa i en mobiltelefon =D
Ja, ni som följer serien själva vet nog vad jag snackar om, kul är det iaf =)
----------------------------------------------------------------------------------------
-CASTIEL-
---------------------------------------------------------------


Nu får ni ha en suderduper bra kväll kära vänner!
peace out! /Mia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0