På gång...

Sitter just nu med förkylningshuvudvärk och början till febersvettningar, men vet ni vad?
Pixiie ligger här i garderoben bredvid mig och har påbörjat sitt förvärksarbete, så nu är hon på gång.
Jag är jätte nervös och förväntansfull!!!
Sitter här och övervakar henne och håller tass.
Hon är så duktig min lilla ängel, jag gick härifrån en snabbis nyss, men då "ropade" hon på mig på en gång.
Så jag sitter kvar här nu...
Uppdaterar mer om detta i morgon, nu lär jag koncentrera mig...

Kärleksfulla kramar i natten!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0