Har tråkigt...

Ikväll hade jag planer på att bjuda Hjärtat på bio då jag har 2 bio checkar hängande på kylskåpet, men det sket sig då det bara går en massa crap just nu som jag inte är det minsta intresserad av  att se.
Ska försöka övertala Nicke att hyra en film ist, för själv är jag i stort sett pank.
Jag är sugen på en myskväll...
Får se hur det hela slutar, snart ska jag iaf gå iväg och mata änderna vid Tisken med överblivet bröd, hehe tycker att det är kul att skitsnacka med dom medans bråkar om brödet =D
I brist på annat att göra just nu och på vettiga saker att skriva om så tänkte jag sätta ihop en sån där nördig topp-5 snyggaste kändis killar...
Så här kommer det, enligt mitt tycke just nu:

Topp 5 Snyggaste Kändis karlar


Olle Hedberg (idol-Olle)
Joseph Finnes (Shakespeare In Love, Enemy At the Gates m.fl)
Jared Padalecki ( Spelar Sam i Supernatural)
Jared Leto (Requiem For A Dream, Alexander the great, Mitt så kallade liv)
Emanuel Wäsström (paradise hotel 2010)
Olle Hedberg (idol-Olle)
2. Joseph Finnes (Shakespeare In Love, Enemy At the Gates m.fl)
3. Jared Padalecki ( Spelar Sam i Supernatural)
4. Jared Leto (Requiem For A Dream, Alexander the great, Mitt så kallade liv)
5. Emanuel Wäsström (paradise hotel 2010)
-------------------------------------------------------------


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0