1:a Advent Med Min Fina Mamma <3

Japp, första ljuset får man tända i staken nu =)
Hoppas att ni allesammans har haft en trevlig och mysig 1:a advent.
Jag har sovit hos mamma i helgen och umgåtts med henne, har vart mys men jag är dock sämre igen med allt min skit =(
Värken, ångesten, den ständiga hjärmdimman, förvirringen, magproblemen och allt det där är värre igen.
Det känns som att jag inte är närvarande i det som sker samtidigt som att jag är det.
Så otroligt svårt att beskriva och ännu svårare att uppleva!
Det känns så otroligt fel inne i mig!!!!
Jag vill ju så gärna få må bra.
Bli Den glada Mia...
Sitter i detta nu och känner mig helt "förlorad", overklighetskänslorna tar över mig och tårarna rinner ner för mina kinder...
Hursomhelst, trotts det så var jag och mamma i stan på julskyltningen en stund ikväll.
Var längesen jag var på det sist, så vi bestämde oss  helt enkelt för att åka in och kika lite och bara vara.
Åh, vad jag önskar att jag hade ekonomi att hjälpa min mamma med en massa saker...
Hon har det inte så bra ställt med det pga vissa orsaker, trotts det så ser hon ändå nästan alltid positivt på livet och ställer upp för andra.
Har alltid ett gott skratt över till låns.
Hon ser lyckan i de små sakerna och det är ju så det ska vara.
Hon är en riktigt förebild och jag är så glad att jag har henne..
En ängel i människoform.
Hennes liv har inte alltid vart någon dans på rosor, men hon har haft styrkan och accepterat den rätta hjälpen att ta sig tillbaka och tar nu en dag i taget med ljusa steg.
Ett av hennes motton är : "Se inte omöjligheterna, se möjligheterna!"
Min älskade mamma <3
Jag älskar givetvis hela min familj så obeskrivligt mycket, men detta inlägg tänkte jag tillägna speciellt till henne.
Puh, det blev känslosamt detta...
Ska gå och ta mig en varm dusch nu tror jag och torka mina tårar.
Kram på er allesammans och ta hand om varandra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0