And Then The Winter Came...

i Sin fulla hast.
Tror den fick bråttom, lite stressad kanske.
Vi har nämligen haft snöstorm här i Falun hela dagen, brrr så ruskigt =S
Man kunde knappt se något när jag o Nicke var ut en sväng nu på kvällen, pga snö som spankade en i fejset och värre ska det bli sägs det.
Det är tack lov inte så kallt iaf (än)
Måste nog införskaffa mif en varmare mössa om det ska forstätta såhär el blir värre, hittade en snygg på stan igår föresten som jag är lite sugen på.
Så får se om jag införskaffar mig den när jag får pengar nästa gång..
Annars då? Ja, inte speciellt mycket nytt att berätta.
Igår var jag och Nicke en stund på stan och kikade lite.
Bl.a på Claes Olsson för Nicke var på jakt efter en usb-hub.
Vi införskaffade även en tandkräm utan fluor på hälsokostbutiken (vi har vart ute efter en sån ett tag nu,för fluor är inte så hälsosamt i längden) så vi hittade en som verkar bra som innehåller tee tree ist..
Blev lite mys sen där på kvällen med levande ljus, rosé, portvin och kortspel =)

--------------------------------------------------------------------------------

Just nu sitter jag med en kopp lakritste och bara slappar i Nickes soffan framför tv:n, vi ska väl
snart gå o sova tror jag.

Hoppas att ni allesammans har haft en bra helg och en trevlig stars på veckan.
Och kom ihåg att ta det lugnt på vägarna om ni ska ut i snörusket.
Kraam på er!




Kommentarer
carro

http://www.threadbanger.com/yourdailythread/episode/YDT_20100927/how-to-make-all-natural-tooth-paste-your-daily-thread



jag såg den här och tänkte på dig :) jag vet inte om du är intresserad men men

2010-11-17 @ 13:33:07
URL: http://redthoughts.blogg.se/
mia (badkidney)

Carro: Tack så jättemycket för tipset! Det såg riktigt intressant ut.

2010-11-17 @ 14:44:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0