-Lussekatten 2010-

Igår så skickade jag in ett bidrag på Pixiie till årets Lussekatttävling som går av stapeln i Falu kuriren snart...
Håller tummarna för att hon kommer med som en av kandidaterna.
Skickade ju in ett bidrag med henne förra året också, men då hade jag skickat med en bild i fel format (det ska vara porträttbild) så då blev det inget.
Så jag provar i år igen och hoppas att det går bättre.


>>>-LUSSEKATTEN 2010-<<<

----------------------------------------------------------------------------------


Vilken bild på Pixiie tycker ni är finast av dessa?
Jag skickade med båda i bidraget



Kommentarer
Cattis

hihi Pixie ser ut som en slags jultomts-katt för pälsen under ser ut som skägg ^^

2010-11-21 @ 16:02:59
URL: http://cahtrinea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0