-God Morning And Good Evening-

Det är inte riktigt okej att äta frukost kl kvart i sex på kvällen, så självklart är det det jag gör just nu =D
Det är verkligen jobbigt att ha vänt på dygnen, att inte ha någon ork på morgonen/dagarna, men jag är en nattmänniska som får min "energi" på kvällen/natten...

Sitter samtidigt som jag trycker i mig smörgåsar och kolla på
"The Big Bang Theory" på kanal 5, som jag förövrigt har börjat älskat...
Jag har pga det fått en sån där dryyg "kändis crush" på en av karaktärerna i serien, nörden Leonard Hofstadter.
Typ huvudpersonen, som spelas av Johnny Galecki.
Hmm, en "nörd" lixom, det är nog första gången det händer ;)
Fast jag tror jag vet varför...
Jo, jag har nämligen fått för mig att han påminner lite smått om
idol-Olle (Olle Hedberg) som jag är heelt fast i, han är ju bara såå adorable och charmig ;)
Olle som i sin tur har en del smådrag av min Nicke om man bortser från håret (enligt mig)
And there you have it!
Haha, lite långsökt men jag försöker kanske bara bortförklara mig XD
Hihi, så tokigt det kan bliii.
Nu ska jag fortsätta glutta på programmet och ha en lugn och skön kväll.

// Love M
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Några likheter?





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0