Upp och Ned, Bak och Fram

Jag känner mig som en galen professor som vill göra nattliga exprement!
Rastlös, ack så rastlös.
Min vardag är helt upp o nedvänd och fortfarande skiit kan jag juh säga, men jag tänker inte ge upp med att försöka få lite mer ordning på det.
Det är som att gå runt i en ond cirkel och vissa människor förstår verkligen inte hur jobbigt och hur mycket detta tar på ens krafter och säger  typ saker i stil med "det är väl bara att ta dig i kragen" eller " hallå, du får kan väl försöka"....
Men, men nog om detta nu.

Dagen idag kan jag inte skriva så mycket om, men nu på kvällningen så var jag och Nicke hem till mamma och hämtade våran rena tvätt som vi hade där, sen var jag ut en sväng med syrran och plockade röda tulpaner från en rabatt =) Hehe, ellr ja i ett dike rättare sagt.
Jättefina blommor som står i mitt fönster och lyser upp, fast jag ska nog ge dom till min kära mamma för att hon jämt är så snäll och ställer upp för en hela tiden, dessutom så tycker hon väldigt mycket om tulpaner.

Och nu sitter jag alltså här och tänker på allt och ingenting.
Får väl se om jag kommer fram till något vettigt eller om det bara blir massa trams av det.
Ska ta mig en kopp örte och lyssna på lite mysig musik nu..

Ha en skönt natt allesammans <3


Så här fiina är blommorna som jag plockade
(bilderna är klickbara)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0