I Gryningsljus

Hej Vänner!

Tänkte ta och skriva ett litet inlägg så här i gryningen ^^
Det är så vackert ute nu, men småkyligt och lite mulet.
Fast jag håller båda tummarna för sol idag, det är ju alltid välkommet, fast sommar regn är ju mysigt det med om det inte blir för mycket av det...

Sitter för tillfället och kollar på Top model, har nästan plöjt igenom hela säsong 14, i just love it!
Kollar på det via en sida som heter Ninjavideo.net den sidan är väldigt bra och har en massa stuff man kan kolla på.
Rekomenderar den speciellt till er som kanske inte vill ladda ner serier och så, utan vill kolla direkt istället för det är så det funkar...

Får väl se om jag kan få lite sömn snart också eller om jag blir vaken, är inte speciellt trött för jag sov typ hela dagen igår.
Plus att jag har ont i urinvägsproblemen och då är det också svårt att sova.

Idag har jag planerat för att storhandla och städa lägenheten om jag har ork till det vill säga, kanske en sväng till öb senare med.
Skulle behöva tvätta också, men fanns ingen tid i min tvättstuga förens i slutet av nästa vecka så ska se om jag kanske kan få tvätta lite hemma hos mamma ist.

Nu ska jag fortsätta glutta på modellerna så får ni ha en supernice dag allesammans, ska försöka skriva lite mer senare i dag eller ikväll, om jag inte får fullt upp med annat och om jag har ork.


See ya!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0