Har Funderat Lite....

På sistonde har jag inte upptaterat här i bloggen så himla bra och det var en evighet (känns det som) sen mitt senaste inlägg...
Som dom flesta redan kanske förstått så är det pga mitt mående, att jag helt enkelt inte har haft ork eller ens någon fantasi till att skriva om något.
Vissa dagar har jag knappt orka gjort något över huvudtaget.

Det pendlar som sagt väldigt mycket från dag till dag.
Men hur som helst, under den här senaste tiden så har jag funderat lite på min blogg och så.
Och jag har kommit fram till att jag nog inte ska skriva så mycket om mitt dåliga mående här, eller ja jag kommer nämna det och så, men inga direkta detaljer och så.
Jag tänker försöka koncentrera mig på att skriva lite mer posetiva saker ist.
Givetvis så kommer jag att ventilera mitt mående också, men på ett annat sätt och inte så detaljerat som sagt.

Anledningen till detta är mest att jag känner att man kanske inte alltid ska dela med sig av allting så här ofentligt och bli FÖR privat.
Det är inte pga att jag har fått skit eller något sådant som det kanske kan uppfattas som, utan jag känner bara att allting blir så himla negativt riktat om man ska hålla på att älta i det in i varje detalj.
Jag säger som syrran säger i sin blogg, att jag ska försöka skriva av mig skiten och det jobbigaste i en privat dagbok för hand istället.
För det är absolut viktigt att få ventilera sig det och skriva av sig, så man inte gå runt och bär på massa crap
och på så sätt kan man ta fram och läsa det när man själv vill och att man själv kan bestämma om man vill att någon annan ska få läsa det eller inte.
Får se hur det kommer fungera, men jag tror det blir bra =)

Nu ska jag nog snart krypa ner i sängen brevid min älskling och sova lite, så skriver jag mer imorgon.

Ha det bra allesammans och God Natt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0