The Colours Of Grey

Hej bloggen!

Idag har jag en slödag som jag spenderar mestadels i sängen.
Sov länge, ända till 14.00 och kände mig inte utvilad när jag vaknade, bara eländig, trött o nedstämd.
Gick iaf upp och kollade ut genom fönstret och möttes av SNÖ IGEN!
Blää sa hela min kropp och jag gick in i badrummet och kröp ner i ett varmt skumbad ist
(en av mina beroenden, vård för själen juh ^_^)

Sen kom världens bästa mamma förbi med lite soppa som jag tvingade i mig.
Det var gott och varmt för magen.
Så bestämde jag mig för att lägga mig i sängen med en kopp te, värmemadrass och läsa böcker resten av dagen, orkar inte pyssla med något annat känner jag.
Så nu ligger jag här, fast och uppslukade i en verklighetsbaserad bok som heter "Inspärrad"...
Och på tal om böcker, idag fick jag faktist en liten överraskning på posten.
Nämligen ett presentkort från Dalakraft (mitt elbolag) på en valfri pokettbok via pocketogram.se
Det var trevligt gjort utav dom tycker jag ^^
Så jag valde en bok som heter "14 år till salu" också den baserad på en verklig händelse.
Valde mellan den och en som hette Mörkrädd, som verkade väldigt spännande.
Ska försöka snika till mig mamma och syrrans presentkort också, för jag anntar att dom också fått sånt.
och i sånna fall så har jag läsning så det räcker ett tag.

Jag ska ändå, trotts övertröttheten o detta försöka ta mig på en prommenad bort till Willys senare och köpa hem något att äta för mina sista pengar, är hungrig och sugen på något.
(Tur att det är "löning" på Torsdag)
Så vi får la se om jag orkar det, men nu ska jag dyka ner i boken igen och fortsätta med det...

Ha det bra allesammans!


Kommentarer
Cattis

sikken tur att du fick min pocketbok oxå då :p

2010-03-24 @ 02:34:03
URL: http://cahtrinea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0