Slagga

Nu sjunker jag ner i soffan med en kopp te och lite smaskiga mandelägg från Anthon Berg, som är sjuukt beroende framkallande, hihi..
Det har vart en tröttsam dag, likt igår.
Inte mycket som hänt...
Hoppas nu på att det blir nån film på tv ikväll som man kan glo på, annars blir det nog att sova i tid.
Ska ändå upp tidigt imorrn och iväg till Borlänge och hjälpa mamma flyttstäda en lägenhet åt en bekant till oss, så kanske är bra med lite extra skönhetsömn.
Vi får se hur det blir.

Have a nice one friends!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0