-Jag Är En Myra, En Återanvändnings Myra-

Hey people!
Tänkte att jag skulle skriva lite om en grej som ligger mig varmt om hjärtat..

Jo, som en del av er redan vet, så älskar jag second hand saker och i synnerhet kläder.
Jag handlar i stort sett alla mina kläder på Myrorna här i Falun.
Det är miljövänligt, billigt och ofta så kan man hitta lite mer ovanliga saker som kanske ingen annan har. And i Love it!
Dessutom så stödjer det välgörenhet, dit en del av pengarna dom får in går...
Nästan bara fördelar helt enkelt..
Inte alla städer som har en myrorna butik heller, så det kan ma skratta sig lycklig åt ^^
Sen har vi ju kupan (röda korset) och en annan second hand butik här i Falun (som jag inte kan namnet på), men som sagt myrorna är jag mest på, iaf när jag är ute efter kläder.

Sen har vi juh tradera också, som finns här på nätet.
Fast alla grejjer där är ju inte "begagnade", men mycket.
Iaf i klädväg så att säga.
Så där brukar jag fastna länge och leta fynd att buda på när jag har tråkigt.
Good stuff!

Ibland köper jag plagg från second hand och "fixar om lite" så det blir som jag vill ha det och andra gånger så hittar jag precis vad jag vill ha direkt, lite av en överraskning om vad det blir helt enkelt.

I brist på annat så drar jag till tradera nu ;)
See ya!



Kommentarer
Tova

Eller hur, Myrorna rules!! :)

2010-03-20 @ 00:07:07
URL: http://www.metrobloggen.s


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0