Hjärnsplash och rock´n roll

Kan man tänka så hårt så att hjärnan går sönder?
Hur hög musik klarar öron av innan de blir helt kaputt?
Dessa frågor alltså!!!

Varför känner jag mig så ”avstängd” för???

Avskärmad, isolerad....
Okej, jag vet varför.
Jag har tyglat mina monster, men till vilket pris och vad händer om jag inte matar dom längre?
Jag är glad för att dom håller sig i skinnet och inte sparkar och slår mig lika hårt längre, men samtidigt så kan jag inte njuta av livet fullt ut pga dessa ”injektioner” jag dagligen måst ge dom.
Frågan är hur jag ska göra...
Jag vill juh egentligen inte stoppa i mig piller som gör att mina känslor håller sig på en rak tråd, varken över el under,visst man kan ha bättre och sämre dagar
, men oftast detta melankoliska tillstånd.
Och samtidigt är jag så otroligt rädd för att hamna där igen i det svarta hållet, där ångesten äter upp mig innefrån och ut om jag inte tar dom...
Ska jag prova en annan sort och tvinga mig igenom dom jävla insättnings symptomen återigen?
Ska jag trappa ner den jag har nu ännu mer, med risk att depressionen blir värre?
Jag har ställt dom här frågorna om och om igen till mig själv och även andra, men det känns som att jag står still just nu..
Fast jag har ju kommit en bit på vägen ändå, då jag iaf gått från 30mg till 20 mg/ dag i dosering på den jag har nu och det känns rätt bra tror jag.
Så jag får väl fundera och grunna lite mer verkar det som, svaret kommer väl förr el senare om
man är envis..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0