VÄÄÄRME KOM TEBAX!!!!

Tjabba!

Jag skulle egentligen ha gått och lagt mig nu, men så kom jag på att det juh är "Ghost night" på tv4 plus nu
(det är det ju varje Söndags natt)
Så jag ska kolla lite på det först.
Känner mig väldigt ensam och otrött också, så jag kan nog ändå inte sova just nu...

I ett par dagar nu och speciellt idag, har det vart rena rama hösten här i Falun.
Regningt och massa kallt =S
Typ 15 grader el något sådant, jag har mest hållt mig inomhus då jag kännt mig förkylningskrasslig igen.
Är ju typ 4:e gången på kort tid.
(Jag vill att värmen kommer tebax!! Hellre varmt en kallt säger jag)
Men idag kände jag mig hur som helst lite bättre kroppsligt, fast har vart lika trött/seg som vanligt.

Jag ägnade kvällen med lite varm choklad och kröp under en varm filt i soffan.
Hyrde en film på voddler men givetvis så började internetet krångla just då så jag kunde inte se den och nu är nätet jättesegt så jag inte kolla på film över huvudtaget..
Knasiga mobila internet från Tele2!!!
Det är syrrans som jag har fått lånat så jag kan inte göra så mycket åt det, eller jag vet inte vad jag ska göra åt det rättare sagt.
Är bara glad att jag har något att surfa på överhuvudtaget , även fast allt man gör tar typ hundra gånger så lång tid som normalt *suck*

Imorn så hoppas jag att jag är lite piggare och att solen tittar fram givetvis.
Jag ska nämligen vara hundvakt åt Viggo, sen tänkte jag om jag orkar ta mig en sväng till ÖoB och handla.
Trösthandla sig lite, hehe ;P
Jag såg nämligen att de säljer ut en massa doft/blockljus billigt så då passar det ju bra att inhandla ett litet förråd så att man har tills hösten kommer på allvar så att man kan mysa ordentligt ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0