How strange

Här sitter jag och försuper mig på coca cola i den kvallmiga sommarvärmen.
Mår bättre i förkylningen förutom att jag snart hostar upp mina lungor, men det hade kunna vart värre =P
Jag har inte vart utanför Nickes dörr speciellt mycket på ett x antal dagar, isolerat mig från omvärlden...
Nu får det börja komma till ett sluut på det!
Ikväll ska syrran dra ut mig på lite roligheter för omväxlings skull...
Blir nog Rådisgården och snika på folk, hehe (man kan ju hoppas)...
Jakten på vin eller annan dricka är igång, hör av er om ni känner att ni kan bidra med något =)

Nu tar jag mig en svängom med Emilie Autumn och leker lolita bland smink och hårfixning...
Bliir tebjudning i mitt badkar imorrn föresten, ta med en kopp och kom ;)
Jag tänkte följa hennes trend <3



Kommentarer
Neze

Nästa gång hon kommer hit ska vi fan se henne! Hon knåpar på sitt nya album nu ;)

2010-07-06 @ 10:46:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0