Sol i sinnet =)

Hej igen allesammans!
Jag har fått låna cattis internetdongel medans hon är på Arvikafestivalen och jobbar ett par dagar.
Så jag tänkte passa på att blogga då...

Den senaste veckan har jag mått väldigt bra faktist, till största delen iaf.
Jag har badat, solat och hållt igång lite med mamma.
Jag är så glaad att hon är så snäll och engagerar sig i mig så jag ska må bra =)  *älskar dig mamma*
Hon är både som en mamma och en bästa vän i ett <3
Jag är väldigt nära min mamma och vi funkar bra ihop.
Lika med min pappa, vi är väldigt lika han och jag, hahah!
Jag tänker inte glömma bort att skriva att jag älskar min pappa jättemycket också, för han är också världsbäst på alla vis och ställer upp och lånar ut pengar när det krisar för en och hittar på saker med en och så.
Jag och syrran är lyckligt lottade som har så bra och snälla föräldrar <3


mamma, syrran och pappa

(bilden är klickbar)

 

Jag har även ätit bra och ordentligt dessa dessa dagar, det gör nog också att man mår bättre givetvis.
Jag har kommit upp i tid och jag ska försöka att hålla i det nu så gott jag kan.
Gå upp i tio- elva tiden typ, det är lagomt för mig, fast kanske kommer upp tidigare också och det är ju bara bra isf.

Har lyckats bränt mig i solen igår (hör och häpnad) och har fått lite färg på mig faktist, i like!
Så idag blir det solskyddsfaktor och en tröja på mig (dölja det brända) om jag ska ner till sjön igen.
Jag sitter just nu och väntar på att mamma ska komma hem så vi kan äta tillsammans (hon är i stan en sväng med min mormor och hjälper henne att shoppa) Sen efter maten så ska jag försöka få med henne ner till Roxnäs med Viggo och bada =)
Så så ser dagen ut i stort sett.

Bränt barn XD

(bilderna är klickbara)


Längtar en massa mer efter Nicke juh som fortfarande är i Värnamo, känns som en evighet. Men det är bra att han är där och hälsar på nära och kära.
Jag skulle ju egentligen ha följt med ner dit jag också, men det blev inte så.
Så ska försöka hänga på nästa gång ist.
Igår firade han sin dotter Nina som fyllde hela 10 år, hon  fick en kamera i present så han ska lära henna att fotografera nu =) *sött*

Nu ska jag lägga mig och ta igen mig lite framför tv:n.
Ha en bra och härlig dag everyone!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0