vinegrätt skvätt

(skrivet morgonen 2010-01-26)

Oj oj, här sitter man då o dricker vinegrättvatten...
Ja, ni har väl inte hört på maken till galenheter, men det är inte så galet egentligen.
Inte när man har urinvägsproblem och blir arg på problemen.
Det lindrar lite iaf, men smakar blääää!
Har iaf försökt göra smaken bättre genom att använda mig av örtvinäger ist för vanlig...
Hmm, vet inte om det var någon hit direkt.
Annars då?
Ja, vad ska man säga..
Löning i går, så nu har man pengar igen.
Blir till att betala räkningar och storhandla idag kanske, fast beror på om jag orkar och om mina så kallade "problem" går över.



Nu kom en pilsk Pixiie och la sig i mitt knä också, hon blir sur när jag sittre här o skriver på datorn och inte ger henne så mycket uppmärksamhet.
Ibland lägger hon sig över datorn när hon tycker att det blir för mycket och då kan det hända att allt man håller på med försvinner från skärmen.
Det är inte roligt, men hon är ju tack och lov så charmig så hon slipper undan mycket skäll tack vare sitt söta face, haha!



Idag är det visst dimma ute ser jag och lite kallare.
Typ 7-8 minus, det får man väl stå ut med, men jag vill juh att det ska bli vår nu Nu NU!
Men inte så långt kvar tills dess förhopningsvis, i Mars kanske om vi håller tummarna extra mycket ^^
Är ju semel tider nu juh iaf och det gillas skarpt av mig då jag är en riktigt sockernasse när det kommer till dom där gräddiga bakvärken.
Jag och Nicke ska nog ut och fika nån dag i veckan och just festa låss på dom hade vi tänkt.



Hmm, en kopp te på det här kanske, blir jordgubbs te med citron tror jag visst =)
Bye bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0