Ny Vecka

Hej Nya vecka!

Skulle ha bloggat igårkväll egentligen, men blev för trött och somnade...
Helgen har vart tung och tröttsam och jag har mest sovit för att jag inte orkat med mitt dåliga mående, är inne i en sämre period igen känner jag, men jag ger inte upp.
Försöker så gottans det går.

För övrigt som svar på mitt förra inlägg så tyckte jag att melodifestivalen sööög, det har börjat urartat rejält och det är inte vad det en gång var.
Men men, Salem Al Fakir var bra iaf, resten kan ju slänga sig i väggen!
Samma gamla skit man hört förut juh och så fantasilösa, patetiska låtar..
Men men smaken är som baken, kanske resten av svenska folket gillade det iaf.
Dolph Lundgren höjde ju programmet en skala iaf, det visste jag redan han är sååå cool ^^
Sen Christine Meltser tycker jag är så underbart söt och charmig så hon gjorde också en bra prestation som programledare för programmet.
Måns var ganska neutral och han kunde man kanske ha skippat, inte för att jag tycker illa om honom eller så, han är ju charmig på sitt sett ^^ men han kanse passar bättre i andra samanhang.


Idag har jag flyttat massa kartonger här hemma hos Nicke, håller på med storstädning för fullt, men kartonglyftning och damsugning av hallen räckte tyckte jag, ska försöka få i mig lite käk snart och sen se om jag orkar fortsätta.
Vi tänkte nämligen snygga upp lite här och fixa till (är en väldig röra av grejjer) för Nicke tänkte ha födelsedagsfest här i slutet av månaden då han fyller år, närmare bestämt den 28 Februari ^^
Kul kul =)
Har fått min snygga röda hårfärg nu också (manic panic, pillarbox red) men ska först lägga i en till blekning innan jag färgar i den o se hur det blir, för jag vill ju att håret ska bli riktigt rött denna gången.
Får se om jag orkar göra det senare ikväll...


-Hoppas på ett liknande resultat-





TAKE CARE EVERYONE!!!!!!


Kommentarer
Jack of all Trades

Well, I'll be damned... Kul att läsa att du inte heller gillar jippot som var på tv.

Och att hon ska bli rödhårig kan bli intressant. Men jag antar att det passar som hand i handske.

My best to you and the clown smirk //J

2010-02-09 @ 21:26:43
m

Snyggaste hårfärgen ever!! vart köpte du den? letar förfullt efter denna färg, men alla är toningar som försvinner efter nån vecka :/

2010-12-02 @ 10:51:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0