Så Här På Morgonkvisten

Hej och godmorgon allesamman!

Idag är jag vaken tidigt, är hundvakt och ska snart ta en prommenad till ÖoB när det öppnar, såg att dom sålde ut billigt te där och eftersom jag är te galning så lär jag passa på att köpa det medans jag har pengar kvar...
Budade lite på tradera inatt också när jag inte kunde sova, får se senare idag om jag vann nått, har iaf för tillfället högsta buden och det känns bra ^^

Sen vill jag bara konstatera en sak om ni inte redan visste det, Kaffe är rena raketbränslet för kroppen (har precis lärt mig dricka det) så ja, nu ska jag ta migg en tripp på "hemlighuset" så att säga, hehe ^^

Ha en bra dag allesammans!









Kommentarer
Cattis

Men Maria, det är jätte DUMMT att dricka kaffe om man inte gjort det innan...det är som ett slags "gift" och sen blir kroppen beroende...jag tycker INTE att du ska börja dricka det...



vet du dessutom om att panikångesten kan bli värre av kaffe!? det är snat! jag fick det en gång när jag testade kaffe, jätte läskigt!



gör som du vill!men skyll dej själv då!jag tycker du ska inte dricka det!

2010-02-07 @ 21:19:04
URL: http://cahtrinea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0