Finnarna Härjar Igen!

(I brist på annat så skriver jag nu lite om ett "fåfänga problem" i hopp om att det kanske blir bättre då, hehe)

Åh jag är så trött på min problemhud!


Nu har jag återigen fått en invasion av finnar i ansiktet.
Jävla craap hud man har och jag fattar inte VARFÖR!? det återkommer hela  tiden, o det är inte några få ynkans "prickar" jag talar om, utan små, små irriterande skitar som har hävt ut sig i hela facet, speciellt i pannan denna gång.
Jag har börjat använda Vishy produkter mot känslig/oren hy så jag hoppas att det kommer hjälpa och att det ger sig snart.
Detta kanske låter som ett töntigt problem, men det är inte så jäka kul och se ut som en "prickig korv" väldigt offta, plus att dom svider när man ska tvätta sig o så..
Någon som har nå bra tips?
Känns som att jag har provat det mesta faktist så jag håller mina tummar att Vishy produkterna kommer hjälpa mig.
Funderar annars på att börja med några produkter som heter proactiv solution som jag använde för längesen och dom var skitbra, men dom är ju inte helt billiga direkt, men men får se om det ger sig som sagt.










Kommentarer
Anonym

Dålig sömn ger dålig hy! för lite frisk luft.



Ät mera vitaminer och grönskar,dagligen!



drick massa grönt thé och massa vatten, vatten är jätte bra för hyn för att inte tala om morötter!



testa det:)

2010-02-03 @ 18:50:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0