Dyrast Är Inte Alltid Bäst

Jag använder och har använt under en längre tid produkter från märket Vaseline
och sannigen är att det är både bra och prisvärt.

Det är faktist en av de bästa märkena enligt mig, passar min hudtyp perfekt och återfuktar så bra.
Nu har jag endast provat produkter till kropp och så deras handlotion men jag kan slå vad om att deras andra grejer är minst lika bra.

Den produkten som jag har för tillfället är: Aloe fresh hydrating body lotion och den har jag använt så flitigt att den är på gränsen till slut.

Så dags att inföskaffa sig nytt.
Jag såg en produktserie på Vaselines hemsida som jag skulle vilja prova härnäst:
Coca Butter Range serien


Ska kolla upp om det finns att köpa någonstans och då införskaffar jag nog det i slutet av månaden när jag får pengar nästa gång.




Kommentarer
chanette

tack förkommentarerna på min blogg. jo den konstnären du rekommender har jag sett.. dreglat över ett par av dom tavlorna då jag va i karlstadoch såg ett par av tavlorna i ett fönster.. vill ha

2010-02-13 @ 20:13:52
URL: http://darkbarbie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0