Doffe Gör Melodifestivalen

Japp, nu sitter jag o kollar på Melodifestivalen som kör igång ikväll, eller ja nu...
Jag är ganska nyfiken på att Dolph Lundgren ska vara programledare tillsammans med Christine och Måns, det var lite oväntat och kul tycker jag, har höga förväntningar på att en "action hjälte" ska vara med ^^
Jag gillar karln, han verkar sympatisk och känslig.
Såg en intervju med honom för ett tag sedan och han sa en del bra saker tycker jag.

So here we go, upp till bevis.





Vilken låt tycker ni var bäst ikväll? (om ni läser detta efter att ni hört bidragen)
Själv så är jag inte så insatt just på artisterna ikväll, så jag tar det som en överraskning så får vi se om det är något "att hänga i julgranen" så att säga ^^


Have a nice night!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0