-Tävling hos mig nr 2 och 3-

Denna gången kan du vinna ett hängsmycke till halsband i form av ett svart, Goth inspirerat kors
Och ett par örhängen med svarta stenar.



-------------------------------------------------------------------------------

Eller så kan du vinna en fin glasprisma, som sprider fint ljus när solen lyser på den.
Lämplig att hänga upp i tex fönstret.



Den 1:a biden är den du kan vinna, den 2:a är bara ett exempel.


Om du vill vara med och tävla så gör följande:

1. Skriv ett inlägg i din blogg där du länkar till mig och denna tävling.

2. Skriv en kommentar till det här inlägget att du är med och tävlar och adressen till din blogg plus mail adress.
Skriv även om du vill vinna smyckena eller prisman.

3. Om du inte har någon blogg och ändå vill vara med och tävla så kan du bara lämna namn och mailadress ist och vad du helst vill vinna.

Men du har större vinstchans om du har en blogg och länkar.

Lycka till!!!!!


Kommentarer
chanette

IM ON IT. SOM GOTH LOVER BRUD MAN E VILL JAG VINNA KORSET..love it.. vampigt värre ha ha.. jag har ny tävling på min blogg oxå.. tävling nr.. speciall deignat diadem.. kanske vill du delta

2010-02-17 @ 10:33:45
URL: http://darkbarbie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0