-Tävla hos Therese om en Nokia 5230-




Jag har alltid haft otur med mina mobiler, jag har haft ca 5-6 bara under några år och det slutar alltid på ett eller annat vis att dom börjar krångla, redan inom en kort tid fast jag är jätterädd om dom.

Är det någon slags personlig förbannelse, eller krånglar alla "budget" telefoner inom kort?
Jag har alltid önskat att kunna köpa mig en dyrare mobil och antagligen där av få bättre kvalite och hållbarhet på produkten, men jag har aldrig haft råd att köpa någon, så drömmarna får fortsätta.
Men idag så kom jag över en helt perfekt tävling som gjord för mitt problem.
Nämligen en tävling där man kan vinna en Nokia och en såndär underbart lyxig en också, med touchscreen och allt!
Det är en tjej vid namn Therese som håller i denna tävling. Kolla in hennes blogg du också!

Så nu tar jag mina chanser och hoppas väldigt väldigt mycket att min slags förföljda otur vänder och att man kanske kan ha turen att vinna, jag skulle bli helt överjordisk lycklig om jag vann ett sånt här mega pris och hoppa högt av glädje i flera dagar, men det skulle nog alla göra om dom van ett sånt fint pris.

Det är bara att hålla tummarna och se hur det går ^^

Om jag skulle ha turen att vinna så skulle jag helst vilja ha en rosa mobil





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0