Hello Happyness

Idag har var den bästa dagen på länge, jag har känt mig väldigt tillfreds och vart glad =D
Nu tidigare ikväll så var jag och syrran hem till våran vän Elin (en vän till mig sedan barndomen) och tittade på hennes "nya" lägenhet, fikade och babblade.
Det var så härligt, en riktig tjejkväll.
Blev många skratt och jag behövde det så otroligt mycket kände jag.
Balsam för själen
Tack tjejer för myyset <3

Kattungarna har börjat öppnat ögonen nu och dom är för underbart söta ^^

Så, detta får räcka för nu.
Jag ska krypa ner bredvid hjärtat mitt och sova..
Klockan är alledes för mycket och jag måste upp tidigt imorrn, har möte på soc.
Så god natt allesammans!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0