Vinkväll!

Hey everyone and everybody else!

Här sitter jag och börjar bli lite smålullig på mosserat vin, hehe.
Jag har vinkväll med Nicki och vi ska snart faktist lana wow på fyllan, haha det brukar vara skitkuul och det blir det nog denna gång också!
Jag blir både skrivglad och pratsugen när jag fått några glas vin i mig, så jag passar på att uppdatera bloggen just nu =)
Hoppas att alla ni därute också har en nice Fredagskväll.

Igår spenderade jag 2 timmar av eftermiddagen i skogen här inärheten av Hälsinggården med mamma och viggo.
Hon plockade blåbär och jag var på jakt efter kantareller, viggo ville bara jaga pinnar så ha hade fullt upp han med.
Åh, jag mår så bra i själen av att vara ute i den vackra naturen!
Jag träffade på 2 rådjur och ett par söta grodor på min lilla färd i buskar och snår också, det gör det ju bara ännu roligare att vara ute i "vildmarken" när man får se massa mysiga djur..
Och hör och häpna, jag hittade massa kantareller!
Eller massa var ju att ta i, men tillräckligt så att det räckte till ett par svampsmörgåsar iaf.
Och så fick jag alla blåbär som mamma hade plockat, dom åt jag till frukost i morse och det var så mumsigt sååå!
Ja, så jag var ganska möör i benen igår också, när jag kom hem efter skogsturen, somnade vid 19.00 och sov så gott så...

Nu lär jag sticka och fylla på glaset, hehe.
Men ha som sagt en jättebra kväll allesammans där ute i den vida världen ^^
See ya!

"Storfångsten" från igår ^^

Mmm, blev smörstakta kantareller som kvällsmat.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0