Tv-kväll med köttbullar och potatismos

Hey Guys!
Jag sitter nu och väntar på att "celeberty rehab with doctor Drew" ska börja.
Måndagar är from now on, min tv-kväll.
Först är det hemliga svenska rum på svt 1
sen så är det det okända på tv4+ och så vid kl22.00 är det som sagt celebrety rehab.
Idag missade jag dock de föregående programmen då jag råkade somna av uttmattning efter ha vart vaken så länge. men men så kan det vara.
Mamma saved my day by the way, då hon som en räddande ängel en en gång kom med lite mat till mig och Nicke.
Hon städar nämligen på en skola och får därifrån köpa hem mat från matsalen billigt ibland.
Så vi fick köttbullar och potatismos, kändes som en hel festmåltid juh =)
Nu ska jag glutta på danska hollywoodfrura fram tills celeb rehab börjar.

See ya!

Temakort med syrran: "Så här ser vi ut när vi övningskör bil" XD

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0