Några Saker Som Ger Mig Mardrömmar... Eller, De Är Fan Så Obehagliga Iaf

1. The Blue Man Group
(alltså jag får spatt varje gång jag ser dom, det lixom vänder sig i magen på mig, jag blir äcklad och rädd på samma gång



2. Yolanda Be Cool- We No Speak Americano musik videon (den svartvita)
(Jag får rent ut sagt ångest av att se denna video. När dom hakar upp sig och är helt mongo, låten tycker jag dock är skitbra)



3. Riktigt Gammeldagsa, svartvita porträttbilder på människor
(Vad ska jag säga... Dom ser döda ut helt enkelt, fy vad obehagligt!!!)



Fortsättning Följer...

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BadKidney

Här i min blogg handlar det en del om mitt liv/mående men även mycket om sådant som jag tycker om och som rör mina intressen. Jag är en Estetisk/konstnärlig/bohemisk, snäll, omtänksam, känslig, djur/naturälskande, andlig, smågalen, pysslig, drömmare.... Välkommen! Titta gärna in min andra blogg också: http://welcometotheasylum.blogg.se Som handlar om mitt andliga intresse och annat inom det området.

RSS 2.0